perjantai 17. kesäkuuta 2011

Taikaa

Aurinkoisia terveisiä!

Hihhih, nyt on sitten todistettu, että yksi lierihattu saa ihmeitä aikaan. Nimittäin, tulin äsken Emmiltä, meillä oli tosi hauska päivä, pelattiin Monopolya, minä voitin, taas, olen voittanut joka ikisen pelin siitä astin kun Pihla kävi meillä muutama viikko sitten, mulla on joku ihmeen Monopoly-addiktio päällä, pelaan ihan koko ajan ja kaikkien kanssa Monopolya. Mutta, asiaan, olin siis tulossa Emmiltä, ja kuten muistanettekin edellisestä tekstistä, että mulla oli tänään päällä sellainen vaalea lierihattu, niin tallustin se päässä kotia kohti Emmiltä, niissä rimpsuisissa vaatteissa, ja ne muutamat ihmiset jotaka näin matkallani, kääntyivät katsomaan minua, olin ilmeisesti aika poikkeuksellisen näköinen. No, minä katsoin takaisin, syvälle silmiin ja väläytin iloisen hymyn jokaiselle. Vähittellen hymy nousi heidänkin kasvoilleen. Luulen piristäneeni jokaisen päivää, aiankin vähäsen. Lierihattu ja hymy saavat ihmeitä aikaan!


♥:lla, Pauliina

Kuva We Heart It:sta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva jos kommentoit! ♥