sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Jaden (eli Pauliinan) uusi blogi

Ihka-uusi blogini aloittaa tänään ja nyt toimintansa. Pyrin päivittelemään tätä niin usein kuin ehdin, mutta minulla on toinenkin blogi joten kirjoittaminen jakautuu molempiin. :) Muutamia juttuja tästä blogistani ja minusta itsestäni:
*Nimeni on Pauliina (yllätys, yäätys)
*Käyn Panfussa, ja siellä olen nimellä Jadetar, siitä tuo Jade.
*Minulla on Panfun yhteydessä blogi, Jadettaren blogi, käy vilkaisemassa jos tahdot.
*Tämä blogin aiheena on oma elämäni, muoti ja vaatteet.
*Tykkään kirjoittaa, ja tänne ehkä ilmestyy jossain vaiheessa jonkinlainen tarina.
*Tykkään myös piirtää, katsotaan nyt kehtaanko esitellä piirrustuksiani täällä.
*Rakastan luontoa, joten täällä tulee olemaan paljon luonto -aiheisia kuvia.
*Olen luonteeltani haaveilija ja romantikko, tunteikas ja hieman yli-herkkä.
*Rakkaustarinat ja -laulut ovat elämäni.
*Vaaleanpunainen on ihana väri.
*Mutta onhan ne muutkin sateenkaaren värit.
*Kaverit on ihan parhaita.
*Bestis asuu tällä hetkellä Italiassa, joten nähdään aika harvoin. :(
*Haaveilen matkasta Pariisiin.
*Aijon muuttaa isona ulkomaille, Ranskaan tai Kreikkaan.
*Suunnitelmissa olisi tulla muotilehden toimittajaksi, mutta kaverit sanoo että olisin hyvä psykologi.
*Selena Gomez on kaunein.
*Ihailen Katy Perrya.
*Taylor Swiftilla on ihanimmat vaatteet, hän on tyyli-ikonini.
*Cody Simpson on ihan sika söpö.
*Vihaan Justin Bieberiä.
*The Baseballs ei oo hirvee.
*Lady Gaga on cool.
*Myyttihovit on parhaita kirjoja ikinä.
*Koirat on ihania.
*Hevoset kans.
*Harrastan ratsastusta.
*Saan pian koiran.
*Olen myös gosussa mallilla nimeltä Annabeth_
*Olen jäsen. <3
*Minulla on pikkusisko.
*Olen 12 vuotta.
*Kesä on parasta aikaa.

Noin, nyt tiedätte minusta vähän enemmän. ;) Tämä oli nyt vaan tälläinen aloituspostaus, pian tulee päivän varsinainen postaus. :) ja toivon että tämäkin blogini saa yhtä paljon lukijoita kuin toinen blogini, joten palfulaiset, wink wink, laittakaahan itsenne lukijoiks. ;))

♥:lla, Pauliina

Noin lopetan aina, kummassakin blogissani. =)

1 kommentti:

  1. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!
    hetkinen, sä siis sittenkin saat koiran?

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥