maanantai 17. lokakuuta 2011

Väärinymmärretty.

Moiks!

Meillä tässä just väitellään, kun kukaan ei ymmärrä mua. :( Kun mä sanon että 6*8=46 niin mä tarkotan että 48!! Ja sitten kukaan ei ymmärrä. Ja sitten kokeessa käy ihan samalla tavalla, kun opettaja ei ymmärrä mitä mä tarkotan!! Ärsyttävää.

Nomutta, tänään sain siis matikan kokeen takas, 9+. Olen tyytyväinen. Vaikka ope ei kahdessa laskussa ymmärtänyt mitä mä tarkotan. Tottakai 26 tarkottaa 16!! D44.

Ja päivän asun kanssa oli pientä brobleemaa aamulla, mutta tällainen oli tulos.




Takki: H&M

Saappaat: DinSko

Farkut: KappAhl

Musta paita: H&M

Pitsipaita: Monki

Korut: Glitter

+ se uusi hattu jonka esittelin viimepostauksessa: KappAhl

Tänään, kun pääsin koulusta jo kahdeltatoista, kokeilin vesimarmorointia kynsiini. Kaikki kynnet ei ihan onnistunu, mutta useimmat kyllä. :)



Hihihi menipä nyt vinksin vonksin nuo kuvat. :D

♥:lla, Pauliinanne

2 kommenttia:

Kiva jos kommentoit! ♥