lauantai 15. lokakuuta 2011

Femme Fatale

Aurinkoista lauantaita!

Päivä alkoi jokseenkin lyhyenlaisilla yöunilla - olen huono nukkumaan pitkään. Vaikka olisi valvottukin. Eilen tultiin kotiin puoli kahdentoista maissa Britneyn keikalta. Oltiin siellä Ellen (ja mun äidin) kanssa, ja oli ihanmahtavaa. Britney myöhästyi tunnin, mutta ei se oikeastaan haitannut. Eka oli vähän vaisu meininki, mutta vikan biisin kohdalla lähes koko yleisö bailas seisaallaan. :D




Keikkavaatteet:

Nahkatakki: Zara

Bolero: Budjet Sport

Tunika: H&M

Farkut: KappAhl

Kengät: DinSko

Laukku: Accessorize

Korut: Ympäri maailmaa.



















Oli tosi vaikee ottaa kuvaa kävellessä, mutta keikalta asemalle talsi hirveä saattue ihmisiä keikan loputtua. Ja kuvat ei muutenkaan ollut parasta laatua, kun digikameralla jouduin ottamaan ne.

Sitten päivän asu:






Nahkatakki: Zara

Britney -fanipaita: keikalta, 30€

Farkut: KappAhl

Saappaat: DinSko

Vyö: äidin

Hattu: (uusi) 19,95€, KappAhl

Oltiin tänään siis myös shoppailemassa! Etupäässä ostettiin tavaroita Santulle, joka tulee meille kahden viikon päästä!! Mutta tietysti eksyttiin myös muihin kauppoihin, ja mukaan lähti tuo hattu sekä huivi. Mutta nyt mä menen etsimään itselleni jotain syötävää, moikkis!

♥:lla, Pauliinanne

7 kommenttia:

  1. Voi ei, oon ihan kateellinen... :( Olisin halunnut kyseiselle keikalle aivan hirmuisesti, mutta ei anna aikataulu periksi ei. :( Oli varmasti kivaa, vaikkakin olen jo muutamasta lähteestä kuullut, että meininki oli aika vaisu alkukonsertissa - Britneyn käyttäytyminen oli kuulemma aika mekaanista? :D

    VastaaPoista
  2. Mekaanista? Ei musta. Mä kyllä tykkäsin. Mut harmi ettet sä päässy sinne. :(

    VastaaPoista
  3. Ihan normaalia, että yleisö bailaa seisallaan. Kaikki on ihan fiiliksissä, ja kaikkia varmasti kyl vatutti se myöhästyminen. Ku oltiin kattomassa Rihannaa, nii se myöhästy 2tuntia, & meijän 'huoltaja' ei jaksanu nii jouduttiin lähtee tuntii ennen ku koko keikka loppu -.- Mun äiti ei ois lähteny, koska lippu makso satasen, ja vähät sitä tollaset pippalot hemmeti väsyttää D: Mut vähän meit ärsytti :D

    VastaaPoista
  4. Oona, joo. Mut se Rihannan juttu oli kyl vähän ärsyttävä. :/

    VastaaPoista
  5. Waude! :DD Määki oisin nii halunnu olla tuol... :// No ei voi mittää ku en ollu! :)

    VastaaPoista
  6. Mäkin olin tuol konsertissa, siel oli kivaa.

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥