torstai 13. lokakuuta 2011

Pomppufiilis

Moikkis!

Voi sitä onnea, kun YouTubessa huomasin Cody Simpsonilta tulleen uutta musaa! :D Jos ette vielä tienneet, olen todellinen Cody -fani, ja siksi nyt hypin ilmaan. ♥.♥


Tää on tosi ihana biisi, tulee hyvälle tuulelle. :) En tiiä kuinka vanha on, mutta en oo kyllä kuunnellu aikasemmin.


Tääki on tosi kiva biisi, mut jää päähän soimaan (ja riivaa pikkusiskoa).



Ja sitten vielä nää kaks muuta.

Ja, selasin tossa iltapäivällä Jennan (upeaa) blogia, ja Jenna ihanainen sai mut myös pomppimaan ja kiljumaan ilosta, kun kirjotti että Spotify onkin ilmainen kaikille Facebookin käyttäjille. (!!!!) Meen heti testaamaan tän, että toimiiko mulla. Kiitos Jenna rakas kun kerroit!! <33

♥:lla, Pauliinanne

P.S. Maailman ärsyttävin biisi...


... mutta nyt on kyllä pomppufiilis!

//muoks. Noh minun tuurillani&taidoillani onnistuin jotenkin pilaamaan tämänkin, eli Spotify ei toimi. Sain sen ladattua, mutta se ei sitten aukea mistään. Jenna ojenna auttava kätesi, jooko!!??

10 kommenttia:

  1. Haahhaahhaaaaa, olen dedikoituneempi fani kuin sä, tiesin noista biiseistä kun ne tuli melkeen kaks kuukautta sitten (don't cry your heart out on ikivanha, jotain vuoden, mutta ikivihree) ja tiedätkö sä ees sen uudesta levystä?? Mä tilaan sen Amazonista... http://www.amazon.com/Coast-To-EP/dp/B005LBJ838/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1318532524&sr=8-3

    Tai oikeestaan se on EP, joka ei oo "täysi" levy. On vaan kuus kappaletta. Mutta Special Editionissa on kaheksan, joka on jo periaatteessä levy ;)) Tuli jo syyskuussa, sitä myytiin Amazonissa jo etukäteen xPP Seurasin silmä kovana millon se tulee

    Amazonista saa myös Cody- asusteita, kuten myös Codyn nettisivulta.

    Toivottavasti tiedoista on hyötyä. Cody-fanien pitää pitää yhtä!!!!

    Ja laiska Neg taas täällä joka ei ikinä jaksa kirjaa sisään...

    VastaaPoista
  2. ps. Tässä on Not Just Youhun Official video:

    http://www.youtube.com/watch?v=2Hibb0BIgMk

    ;) Tuli eilen.

    Aattele miten Codyn kasvonpiirteet on muuttunut.. kato iYiYi ja sitten Not Just You. Tykkäsin niistä ennen enemmän. Mutta on ne nytkin ihanat <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi (Neg):
    Vaikka mä en oo niin hirvee Cody-fani, mäkin tiesin ton Angelin ja Don´t cry your heart outin :) Luulin, et Pauli ties jo, nii en kertonu noist biiseist. Mut rakastan tota don´t cry your heart outia ♥

    VastaaPoista
  4. Hihii, oon vähän jäljes. :D Mut ei se haittaa. ♥ Neg iha fiiliksis. :'D Mut älä unoha, kuka sulle Codyst alun perin kerto. Ja mä oon saanu Ellenki houkuteltuu meidän puolelle. ;) Mutta kaikesta kuuluu kiitos Jennalle, joka alunperin vinkkas Codyn. Ja Jenna missä sä ja sun käsi viivytte?!!

    VastaaPoista
  5. Hei, etpäs!! Älä edes yritä!!!!!!!

    VastaaPoista
  6. jennan auttava käsi on täällä! vaikka kyl en oikee tähä osaa auttaa... Tiäthän ne ladatut tiedostot kansion koneellas? Kannattaa ettii sieltä (:

    Murut mä löysin codyn teitä enne ja kerroin siit teille :D (mun serkku kerto mulle codystä...) ja mä oon kuunnellu muutes kaikki noi codyn biisit, jopa noi uudet :)

    VastaaPoista
  7. Joo, Jenna se on SUN ansiota että tiedän Codystä, ei Jaden...

    Neg (miten musta onkaan tullu näin laiska??)

    VastaaPoista
  8. Neg, kylläkyllä, MÄ kerroin sulle. ;) Ja Jenna, kiitos rakas, yritän ettii sielt.

    VastaaPoista
  9. Noni, riita poikki ja jenna väliin (niinkuin se sanonta menee.....;) Enkös mä kertonut molemmille tytön tylleröisille tästä ihanasta codystä? :D

    Nyt kummiskin, uusia biisejä on tullu ja coast to coast levy tullu kans.

    VastaaPoista
  10. Et kertonut, Jenna kerto
    Ja mitä se ees tähän liittyy mistä mä sain siitä tietää? Ei sillä oo enää väliä.

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥