maanantai 15. elokuuta 2011

Uusi ulkoasu ♥

Heips!

Mitäs tykkäätte uudesta ulkoasusta? Ja pystyttekö lukemaan tätä tekstiä? Tarvitsen nyt mielipiteitä, ja voin vaihtaa fontin jos ette pysty lukemaan. :)

Tänään onkin harmaa sadepäivä... Varmaan loman loppumisen takia. :( Viimeisen lomapäivän aijon kuitenkin viettää sohvalla telkkarin ääressä (mitä nyt aamulla kävin kirjastossa ja taistelin sitten muutaman tunnin tän ulkoasun kanssa). Ellu lähti just ostamaan leffaherkkuja. Suunnitelmissa olisi katsoa Lumottu ja Mamma Mia! Juu, kyllä sadepäivätkin voi ola kivoja, vai mitä?

Ja  muuten, mun kynsihoito käynnistyi eilen. Eli mun tosi ylös nousseet kynsinauhat yritetään saada takas paikoilleen. :D Ja se onnistuu niin, että ensin mun pitää laittaa jotan ihme myrkkyä mun kynsinauhoihin ja antaa sen vaikuttaa 5 min ja sitten ottaa appelsiinipuutikku ja laittaa sen päähän pumpulia ja sillä työntää kynsinauhoja alemmas. Joka ilta, viikon tai kahden ajan. Ja niin kauan en voi käyttää kynsilakkaa, en nimittäin haluais joka ilta lakata ja ottaa pois lakkoja... :S

Hmm tänään mulla ei ole mitään sen erikoisempaa päällä, siniset farkut ja valkonen paita vaan, ja joku sutastu ihmekampaus mitä Ellu ihaili kauheesti. :D


Kuva: http://www.weheartit.com/

♥:lla, Pauliinanne

4 kommenttia:

  1. Joo, vaihda :D En meinannu saada joistai lauseist selvää :DD Mut ihana tausta ♥

    VastaaPoista
  2. Heijdå!
    Samalla kannalla kuin muut: Vaihda fontti. Äläkä välitä mun mielipiteestä taustaan. Sä rakastat pinkkiä, ja tausta sopii sulle.

    P.S. Uusi irl blogi: http://juulianpaiva.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Hihi, kivasti keräs kommia. Oonki miettiny, missä unessa te kaikki ootte ollu. :D :O Muttajoo, vaihdan fontin. :)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥