tiistai 16. elokuuta 2011

Romantic

Heiijj!

Ihana tai vähemmän ihana ensimmäinen koulupäivä on nyt takana! Oikeesti oli ihan kivaa, ope ei ole ollenkaan kauhee, vaan aika kiva, kavereita oli mahtavaa nähä ja on ihanaa olla koulun vanhimpia! Ja leirikoulu... sekin on pian edessä! Kertoisitteko omia leirikoulukokemuksianne?

Oli ihan hirveä vaatekriisi, mulla ei ollut MITÄÄN päällepantavaa täksi päiväksi. Lopulta päädyin siihen vihreään mekkoon ja farkkutakkiin, se asu on ollut täällä jo kerran. :) Kamerasta on akku ihan loppu, en nyt voi ottaa kuvaa.

Ihanan  romanttinen maisema mun huoneen ikkunasta, takapihalla hämärtää ja sade ropisee puiden lehtiin ja kattoon... Niin romanttista! Kohta taidan käpertyä lukemaan Jalnaa sänkyyn ja kuunnella sitä sadetta...






Haaveiletteko tekin täydellisestä suudelmasta? Täydellisestä rakkaudesta? ♥

♥:lla, Pauliina-romantikkonne

2 kommenttia:

  1. Tässä on mun mahtavia leirikoulu kokemuksia::


    Meidän luokkalainen idiootti poika otti meijän huoneen avaimen ja lähti juoksee. Minä ja mun kaveri lähettii tottakai juoksee sen perään siellä hotellissa. Sitte se pysähty hissin eteen ja katto meitä. Se kutsu hissin ja pudotti sen avaimen sinne hissi kuiluun! O.o Me oltii ihan äimän käkenä miks se oli tehny sillee. Onneks se otettii puhutteluun!

    Me pelattiin ekana päivänä pesistä, kaato sateessa ja ukkosessa. Oli kamalan kylmä MUTTA silti kivaa. Me naureskeltii vaa siellä kentällä :D

    Leirinuotio oli paras. Me käveltiin varmaa 3km semmosen järven rantaan jossa me grillatiin ja juteltiin kaikessa rauhassa. Mä grillasin sipsiä ja omenaa XD Kaikki vaa nauro mulle ku sekoilin vähä kaikkee :DD

    Oltiin yks ilta limonadikorista! Kannattaa kokeilla. Se on muuten samanlaista kuin koris mutta siinä vaan heitellään limonadi pulloa. Juosta saa, niin kovaa kuin pystyy. Huutaminen on ehdoton juttu :DD

    Me aina kokoonnuttiin mun ja Emman huoneeseen ja kateltii telkkuu siellä. Emma ja minä ku käytii nukkuu, siit ei tullu mitää. Mä esitin kuinka yks tyyppi yrittää saada nukutuks ja Emma (natisevalla sängyllään) alkoi matkia :DD Ja sitte me vaa naurettii siel sekä syötii karkkii

    Yks ilta me mentii kattoo koko porukalla auringonlaskuu joka oli tosi kivaa :)

    ♥:llä Jenna

    VastaaPoista
  2. Mulla on samat ku jennalla... Me oltiin samasleirikoulus! Ja samas huonees... YHYYYYYY! Kaipaan noit aikoja! Haluun sinne takas! Yläaste ei oo yhtä kiva ku kutonen! Nauti kun vielä voit ♥

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥