tiistai 30. elokuuta 2011

Last Monday Night (T.G.I.F.)

Moikkis taas!

Kaikki tietää Katy Perryn hittibiisin Last Friday Night (T.G.I.F.).


Meillä oli hullunhauska maanantaiyö, vietettiin Ellen synttäreitä keilailubileiden muodossa. Hohtokeilaus on ihan sikakivaa, varsinkin jos on hyvä porukka mukana. Me meluttiin niin, että ihme oli, kun kaikki muut ihmiset ei paennu meidän ympäriltä. No, sitten kuvia, omalla vastuulla katsoa. ;D


Trikoomekko: KappAhl

Legginsit (kirjoitinko vihdoin oikein?): H&M

Kengät: Stadium

Nahkatakki: äidin (♥:lla, Varas)

Vyö: äidin sekin >:D

Korut: Glitter ja Stockmann

Laukku: Accesorize














Olisittepa nähneet ton toisiksi alimmaisen kuvan ilmeen. Elle, Elle, Elle... :'D Mä muuten voitin keilauksen, ensimmäisen kierroksen! Emmi (?) voitti sitten toisen, mitä ehdittiin pelata vain noin vartti. Ja keilaamisen jälkeen mentiin sitten jätskille, nams. Myyjä oli tiukkis, jota edes minä ja mun koiranpentuilme ei saanut sulatettua, kun kinusin ylimääräisiä nameja mun namipyörteeseen. >:( Kyllä viimekerralla vain sai ylimääräis-nameja... Jätskin jälkeen kierreltiin hetki kaupoissa, ja sitten Ellen iskä heitti meidät koteihin. Oli tosi mahtavat synttärit, Ellelle iso kiitos kun jaksoi järjestää. =)

♥:lla, Pauliinanne

8 kommenttia:

  1. Ei mitään :) Oli kyl kivaa ♥ Ja hyi, mun hiukset näyttää rasvasilt tos yhes kuvas :o

    VastaaPoista
  2. No ei mun sitte esim. tos kuvas minkä Heidinkäsi pilas. :D

    VastaaPoista
  3. Ootko lopannu Panfun, kysynpähän vaan?

    VastaaPoista
  4. Luulin vaan, kun Love höpötti jotain sen blogissa. Onko teillä mennyt välit poikki?

    VastaaPoista
  5. Jaa...
    http://lovelynataliajamuut.blogspot.com/2011/08/olemme-menettaneet-enkelin.html#comments
    ?? Alapas selittää...
    Mä muuten sähköpostaan sulle koska en ehtinyt missään vaiheessa soittaa ja mä oon niin pahoillani.

    VastaaPoista
  6. No siis meillä OLI riitaa ja mä olin jo lopannu mut sitte palasin. ;) :D Eli kaikki kunnossa, sinä siellä maalla jäit vähän jälkeen kaikesta. :D Ja annoin sulle muutan awardin, käy kattoo Jadettaresta. :)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥