keskiviikko 10. elokuuta 2011

Nou muotikatsausta :(

Heips!

Olin taas tänään Ellen kanssa. :) Ja liityin mm. Polyvoreen, sellaseen muoti-sivustoon. :)


Apuva mun jalat näyttää ihme... karvasilta! :O Mun tyhmä digikamera...!! Mutta siis...

Mekko: KappAhl

Ja korut jostain. :D

Hmm mun piti järjestää teille tähän postaukseen syksyn 2011 muotikatsaus, mutta en nyt oikein ehi/jaksa. Sorryy... :( Mutta meen nyt harjottelee Polyvoren käyttämistä, katotaan saanko sillä mitään aikaseks...



Mun proffakuva ♥

♥:lla, Pauliinanne

2 kommenttia:

  1. Voisinkoha mäki liittyy sinne :o?

    VastaaPoista
  2. Juu ehdottomasti! Se on ihan sairaanmahtava paikka, mutta kun rekisteröidyt, muista, että siinä ei voi käyttää isoja alkukirjaimia. :D (kantapään kautta opin, kun venkslattiin sitä tuntikausia ellen kanssa...)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥