tiistai 30. elokuuta 2011

Kesä 2011

Moiks!

Tänään on kotipäivä, olen niin ihanan onnellisesti kipeenä. x_x Juu ei oo ees ihanaa. On se. Eilen oli yhet keilailubileet mistä kirjotan sitten vähän myöhemmin, kun  saan eka kysyttyä kavereilta luvan kuviin. :)

Miten just aina käy niin, että kun on se aurinkoinen päivä, niin sitten mä olen kipeänä kotona?! Tänäänkin alkoi hyvin, rankkasateella ja pimeydellä, mutta sitten se meni valoks! :( :D Taitaa se olla niin että...



... vielä on kesää jäljellä!












Vähän kesämuistoja. <'3 Ja Sitten parhaita kesäbiisejä, 2011.







Muistuuko mieleen ihania, lämpimiä öitä? Sauna, kesämökki... Festareita, bileitä, uimarantoja... Mahtava kesä 2011! Syksy tulee sitten kun tulee, mutta nauttikaa vielä!

♥:lla, Pauliinanne

6 kommenttia:

  1. Hehheh... ;)
    Ärrrrrrsyttää, mä haluun julkisen blogin! EPISTÄ...

    VastaaPoista
  2. Pyydät vaan kauniisti, näytät mun blogin (sun iskälle siis, äidin kans ei mitää mahiksii), sanot että teen just niinku Pauliina, ei tunnistettavii kuvia, ei mitään muitakaan tietoja yms yms ja sitte koiranpentuilme. ;)

    VastaaPoista
  3. Joo joo, varmaan tehoo...
    Mut HEI, olen nero! Jos vähän kiertelen ja kaartelen ja sanon että olen 12-v tyttö joka asuu Italiassa ja pistän salanimen ja näin? Hmm hmm.
    Mä oon muuten muuttanut mun huoneen sisustusta pirteemmäks. Vaihoin sen ruskeen päiväpeiton sellaiseen merenvihreään ja siirsin lipaston yöpöydäks ja laitoin tyynyn toiseen päähän ja saan vaarerekin huoneeseen kera henkarien!Ja vaatelipaston tuunausta vielä luvassa :) Ai niin, hankin kaks sellasta ihanaa turkoosia koria, koruille ja kynsilakoille sun muulle <3

    VastaaPoista
  4. ps. Tuskin onnistuu, koska isi on mua kohtaan ERITYISEN JÄTTIYLISUOJELEVA, mm siksi että...
    1. Olen esikoinen.
    2. Olen tyttö.
    Sovinisti!!

    VastaaPoista
  5. Ja sitäpaitsi, se on epistä että sä asut Suomessa koska sä voit sitten ihan huoleti laittaa että Pauliina koska Suomessa on aika monta Pauliinaa...

    VastaaPoista
  6. Niinniin salanimi just! :D ;) Ja kiva kun sisustelet sitä uudestaan, laitathan kuvia sun blogiin?

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥