keskiviikko 17. elokuuta 2011

Sweet Dreams

Moi!

Toinen koulupäivä takana, ja kumma kyllä, olin ihan poikki kun tulin koulusta. Ehkä siitä syystä, etten syönyt juuri mitään, tai siitä että nukuin taas levottomasti... Heräilin keskellä yötä ja näin kummia unia... Unet on muuten niin ihania! Joskus ne on TODELLA outoja, ja joskus aivan ihania. Viimeyön unessa olin Panfussa ja joku poika hukkui jääveteen, ja olin myös Hagridin mökissä ja Lintsin kehrässä... Ja toissayönä, silloin olin bussissa Pihlan äidin kanssa, joka suuttui mulle, kun huijasin yhtä tyttöä olevani Lady Gaga. Ja sitten olinkin iskän kanssa Hämeenlinnassa, minkä alakertaan oli rakennettu jättikokoinen Prisma, ja sieltä me kerättiin iskälle bonuksia. Ne oli mun oudoimpia unia.

Painajaisia näen yleensä rekoista... tiedätte varmaan miksi. Mutta kerran kesällä näin painajaista meidän entisestä opettajasta. Unessa hän ajoi mun päältä autolla ja nauroi julmasti. Ja yhdestä toisesta opettajasta olen myös nähnyt painajaista... Hän oli unessa Voldemort ja minä piileskelin meidän liinavaatekaapissa häntä. Hmm... ja kerran näin unta että suutelin Cody Simpsonia. Hän tuli meidän mökille ja antoi mulle lahjaksi luistelutrikoot. Juu, mulla on outoja unia.


Paita: en tiedä

Hame: en tiedä xD

Leginssit: en tiedä Seppälä

Balleriinat: KappAhl (Vintage Stories)

Korut: Glitter

Mun kamerasta loppui just akku, täytyy käydä laittamassa se laturiin... Jaaha kymmenen minuuttia koneaikaa jäljellä, mihin käyttäisin sen?

♥:lla, Pauliinanne

3 kommenttia:

  1. Heeehhehehhehhehehhehehehehehhehehhehehehheheheheheehehehehheheheheheheeehhehehehhehehehhe....
    Ilmankos mun äiti ;)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥