keskiviikko 24. elokuuta 2011

Ratsastusta(ko?)

Heipsanssaa!

Jehee, onnenpäivät, liikkatunnit peruttiin!! Mutta sen sijaan koko perjantai on liikuntaa. Mennään johonki vetämään ykkös-kakkosille liikuntaa. Ihanaa. :( Mutta huomenna mä pääsen Ellelle yöksi! Ihanaa ihanaa... Ja Ellelle nääääääääin paljon onnea, 12 -vuotias muruseni! <33 Ja mammalle myös! Öö... sopivan ikäiselle muruselleni! :D ♥ Mamman lahja on se Save the Planet -juttu. Ja Ellen lahjaa en vielä kerro. :P Tänään kun olin selvinnyt aamun vaatekriiseistä päällä oli näinkin tylsän tavanomainen asu...


... kuin housut ja paita. :D

Paita: KappAhl

Leginssit: H&M

Korut: mitkä mistäkin

Viikonloppuna olen muuten menossa taas mökille ratsastamaan. :) Ja muuten, näin meidän tallista unta viimeyönä! (meidän ja meidän... ratsastetaan siellä siis) Eli siis, olin tullut sinne tallille, mikä oli muuttunut jättimäisen isoksi. Ratsastustunnilla oli noin 50 pikkulasta. Heppojakin oli tullut lisää, jotkut niistä oli mulle tuttuja toiselta tallilta. Ja sitten, sitten se, sanotaan nyt vaikka Merja, tallin omistaja ja ratsastuksenopettaja, sanoi mulle Pauliina tää on vähän niinku sun hevonen ja näytti yhtä ihanaa heppaa. Ja sitten se sano kolme kaks yks ja sitten mun piti juosta sen hevosen kanssa sellasta isoa puuramppia ylös ja töniä matkalla sieltä alas niin monta pikkulasta kuin pystyin. Tönin niitä aika monta alas ja ne oli tosi vahvoja koska ne töni mua myös alas ja jouduin aina alottaa alusta... Sitten tämä Merja huusi että nyt alkaa kenttäosuus! Ja sitten mun piti hypätä jotain kolmimetrisiä esteitä... Just kun olin hyppäämässä, heräsin.

Hyi se ei ollut kivaa, koko tallipihakin oli täynnä purkkaa!

♥:lla, Pauliinanne

6 kommenttia:

  1. Kiitos ihan hirveesti ♥ Ja jes, ku sä pääset huomen yöks :)

    VastaaPoista
  2. Hihhihhii, arvaa kuka sai suoran "kyllä"-vastauksen ryhtyä kasvissyöjäksi!! Oli ehkä maailman helpoin homma. Isi sano vaan siihen, että mitä se meille kuluu mitä pistät suuhus...
    Nähdään pian! Ja jos ihan milloin vaan tuntuu siltä, niin soita :D

    VastaaPoista
  3. Mutmut Neg ei varmaa oo järkee jättää lihaa 12 vuotiaana pois. ;)

    VastaaPoista
  4. Jotkut on kasvissyöjii koko elämänsä! Itekin valitit ettei sun vanhemmat anna. Koita päättää!!

    VastaaPoista
  5. Juujuu, tajusin vaan, että se voi haitata kehitystä, jos alottaa liian nuorena. :)

    VastaaPoista
  6. :D Tota oli hauska lukee. Tommoset unet on oikeesti pelottavia o.o

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥