lauantai 31. joulukuuta 2011

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Heiheii!

Mites on joululoma mennyt? Nyt ollaankin jo loman puolessa välissä. Ja mikäs päivä tänään onkaan? Uudenvuodenaatto! Onko taivaalla näkynyt jo ilotulituksia? (en yhtään tiiä miks meinasin äsken kirjottaa tohon "Onko taivaalla näkynyt jo järkkäreitä?" :D Juu oon vähän sekasin tänään...) Me nähtiin äsken ikkunasta punaista, vihreää ja kultaista tähtisadetta. Ja myöhemmin illalla mennään ampumaan muutama raketti itekkin. (Mikä on musta kyllä ihan turhaa, sillä ilotulitusten seurauksena tulee aivan SAIRAASTI roskia joita kukaan ei kerää maasta ylös ja onko se nyt niin välttämätöntä nähdä pinkkiä säihkettä taivaalla? Pikkusisko Ellu 9v:n mielipide: "Haloo, uus vuos on sellanen roskajuhla. Aivan totta! ja miettikääpä koiriakin, jotka ovat paukkuarkoja. Uutena vuotena jopa KUOLEE koiria just rakettien takia. Kumpa meidän Santulla olis kaikki hyvin... Ollaan nyt siis iskällä ja Santtu on äidin kanssa kotona. Taidan soittaa äidille pian. Muttasiis, mun asia oli, että EI ILOTULITUKSIA!!)

Ja pahoitteluni kun en ole kirjoitellut teille joulun jälkeen. Mulla vaan on ollut paljon paljon PALJON tekemistä ja kameran johtokin oli iskällä ja mä olin äidillä ja... Meneekö selittelyn puolelle? :D Nyt voisinkin kertoa mitä sain joululahjaks. Mä sain... uuden puhelimen! Se on ihana pinkki kosketusnäyttö pinkki jossa on myös näppäimet pinkit ja sinne saa pinkkiä? musiikkia. Ja sitten sain lahjakortteja ja kynsilakkoja. :D Ja vielä yhteiseks Ellun kanssa leffoja ja pelejä. Ainiin, sain myös pyjaman ja villasukat ja äidiltä manikyyrikäynnin (joka on vielä käyttämättä). Ja Ellu sai paaaaaljon leluja. Se sai Sylvanian Families talon (nukkekotityyppinen) ja kaks perhepakettia (puput ja jonkun synttärijutun). Ja siis mähän en leikkiny sillä talolla, mä vaan sisustin sen. Ymmärrätte varmaan.




Tänä vuonna siis ei käynyt joulupukkia, vaan kotitonttu toi lahjat.






Tossa oli siis kuvia torstailta (22. päivä) joulunvietosta iskällä. Perjantaina äiti haki meidät ja pakkasi autoon ja sitten lähdettiin ajamaan Tampereelle joulunviettoon. Siellä oltiin tapaniin asti. Ja oli kivaa.



Riina ei antanut mun ripustaa tohon varsinaiseen kuuseen äitinsä ostamia kimallehörhöjä, joten koristin niillä sitten pikkukuusen. Latvaan päätyi viimevuoden rikkinäinen kultatähti. Kummasta kuusesta te tykkäätte enemmän? Kimallehörhöt rules?




Santtukin sai yhden paketoimattoman paketin pukin säkistä. Ja mitä sieltä löytyikään...?


...muskelimies!


On se joulu vaan rankkaa aikaa pienelle koiralle...



Joulupukkii, joulupukkii...

Keskiviikkona, kun oltiin jo kunnolla kotiuduttu, rynnättiin alennusmyynteihin tuhlaamaan joululahjarahoja. Ja ihan kivoja juttuja löytyikin alesta.



Mekko: Seppälä, 36€


Mekko: VeroModa, 32,95€



Housut: H&M, 15€





Saapikkaat: Aleksi13, 89€

+ muu päivän asu karva-teemalla

Liivi: Vila

Farkut: Only

Paita: Seppälä

Että sellainen joulu meillä oli. Kertokaahan omasta joulustanne, muruset. Ja hei, hyvää uutta vuotta kaikille! Muistakaa uudenvuodenlupaukset. ;)

♥:lla, Pauliinanne

7 kommenttia:

  1. Ihana toi Santtu. <3

    Mulla ite meni joulu oikeestaan hyvin, toisin puolin on ollu vähän ikävystyttävän harmaata. Mä kun asun täällä etelässä.

    Mä oon samaa mieltä noitten koirien puolesta. Niillä on sata kertaa parempi kuulo kun ihisillä... Meidän koira änki koko ajan haarojen väliin. Roskajuhlaahan se onkin...

    VastaaPoista
  2. Nii, pikku Santtu ♥ Mut hyvää uuttavuotta Paulilleni :)♥
    Ja uusvuos ON roskajuhla, ärsyttävää... Ja mulla on tosi herkkä kuulo muutenkin, niin mä oon usein vaan kattonu sisältä (ellei mulla oo korvatulppia). Tosi monet koirat kyl pelkää raketteja ja ei ne muutenkaan mitään turvallisia ookkaan.. :D

    Muute, voitko olla ens viikolla, ku mul on muute tylsää? :) Hoho toi mun saarna tos ^^ :D

    VastaaPoista
  3. Rex samaa mieltä.

    Elle voin ehk olla huomen (maanataina) tai tiistaina tai keskiviikkona. :)

    VastaaPoista
  4. Ok, kiva! :) Sovitaan sitte ;)

    VastaaPoista
  5. Ilotulitukset:
    fiuuu... uudet pulpetit kouluihin... POKS!!
    fiuuu... jalkakäytävien suolaus... POKS!!
    fiuuu... yleisen uimahallin kunnostus... POKS!!

    roskajuhla on vähättelyä...

    VastaaPoista
  6. Neg en ymmärrä sua. :D Mut voitko hyväksyy mun skype pyynnön. =)

    VastaaPoista
  7. No ihan sama :) Ei voi mitään jos et ymmärrä. Mä oon aina vähän sekava. Ja mä hyväksyin sen jo :)
    Muistatko viime vuonna kun me mentiin eka päivä tammikuuta käveleen ja laskemaan niitä ilotulitusroskia ;)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥