torstai 1. joulukuuta 2011

Joulu tulla tupsuttaa...

Hellurei ja hellät tunteet!

Mitäs olette rakkaat puuhailleet kun mä olen ollut nukkumassa syksyhorrosta? Oletteko shoppailleet syksyvaatteita ja nauttineet kirpeistä syyspäivistä? Näitä syyspäiviä on kyllä tainnut olla jo vähän liikaa. Herranjestas, nyt on jo joulukuun ensimmäinen päivä, eikä vieläkään lunta! Siis joulukuun ensimmäinen päivä! Miettikää! Enää muutama päivä jouluun! Tänään sai avata joulukalenterin ekan luukun. Sain suklaata. Muistitteko te avata ja mitä sieltä tuli? Ja tänään tulee kakkoselta joulukalenterin eka osa. Kuudelta? Äsh, olen silloin pikkusiskon luokan pikkujouluissa (ilmasta ruokaa = pakko mennä). Katsokaa rakkaat se ja kertokaa mitä tapahtui. ;)

Nyt kun kerran oli joulukuun ensimmäinen päivä, niin päätin sitten ottaa ilon irti ja pukeuduin oikein tonttuisaksi! Eilen ostettu punainen kirjoneulemekko (hintaa oli alennettu 10 eurolla!) pääsi esittelyyn ja vaaleat polvisukat sen seuraksi, jotka Santtu kylläkin rikkoi iltapäivällä. Aamulla ennen kouluun lähtöä sovitin jopa tonttulakkia, mutta se olisi ehkä ollut vähän liika.







Mekko: Seppälä (uusi, 19,95€)

Sukkahousut: Seppälä

Sukat: Seppälä

Trikoopaita: Seppälä

Joulupukkikoru: Glitter (uusi, 7€)

Käytiin eilen shoppailmassa joululahjoja, ja Glitterissä silmiin pisti tuo ihanainen kaulakoru. Köyhyydestäni huolimatta oli pakko ostaa. Muut vaatteet sitten ovatkin Seppälästä. Se on ainakin mun mielestä parantanut laatuaan eikä ole enää yhtä halpahallimainen kuin ennen. Ja muuten, anteeksi kuvien laatu, sisällä on vaikea ottaa kunnollisisa kuvia, varsinkin digikameralla.

Nomutta, tämän postauksen tein nyt, seuraavasta ei ole tietoa. Pahoittelut horroksesta. Yritän kyllä postailla vähän useammin, silloin kun on inspiraatota pukeutumisen ja kirjoittamisen suhteen. Halauksia teille kaikille, ja hyvää joolunodotusta!

♥:lla, tonttutyttönne

5 kommenttia:

  1. Oon katsastanu tätä blogia koko sun horroksen ajan ja nyt, oot viimen postannu :)) Nii ja kiva tonttu asu sulla :D Ei tääläkään muute oo lunta, vaikka asunki vähä pohjosemmasa... mutten asu Lapissa :D Niin niin,, no ei muuta :D

    ~Musi~

    VastaaPoista
  2. Mä kun luulin että sä vihasit kirjoneuleita...

    VastaaPoista
  3. Ei meilläkään oo lunta... Ja mäkin asun pohkosempana, mutten Lapissa. Aivan iihana tuo neulemekko, mä oon kauhee mekkofriikki. Mulla on ihan hirveesti mekkoja! ♥ Juujuu, mutta ihana kun kirjottelit.

    Terkuin,
    Meda

    VastaaPoista
  4. Voih sua Musi rakas! <'3 Halauksia sulle!

    Catri, aivan. ♥

    Pihluska, en tykkää niistä paksuista villapaidoista, mutta noita nättejäkin on nykyään, onneksi.

    Meda, sinäki oot ihana! <'3 Ja mäki oon mekkofriikki! Tällä hetkellä haluisin yhden Seppälän mekon... Ja halauksia!

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥