torstai 15. joulukuuta 2011

Tänään mä olen... pipari!

Heissaan!

En olekaan pariin päivään postaillut... Syynä se ainainen kiire. Tokavika viikko koulussa ja silti vielä sairaasti kokeita! Mihin tää maailma on menossa? Nomutta, tämän päivän asun teemana oli joulupiparit. Äiti sai viimein ilkeän suklaatahran pois siitä vaaleasta villamekosta (jos muistatte), ja rakensin sen pohjalle tämän päivän asun.


Mekko ja sukat: Seppälä

Hmm, mua vähän huolestuttaa, kun kaikki meidän koulun opettajat tykkää ja kopioi mun tyyliä! Kouluavustaja osti (teko?)turkisliivin, juuri sen jälkeen, kun oli kehunut mun liiviä. Viimevuoden luokanopettajamme ihasteli myös mun pitsivaatteita, ja hommasi itselleenkin kaikkea pitsistä. Kässänope himoitsee mun kukkatunikaa, sitä turkoosia, sekä tätä villamekkoa. Tänään hän kysyi, mistä olen ostanut tämän ja pahastuisinko, jos hän ostaisi samanlaisen. Kohteliaisuuden nimissä kerroin kaupan, ja etten pahastuisi. Huolestuttavaa?

Keskiviikkona oli muuten liikkatunti, ja esittelin silloin repäisevän hankintani, liilanpinkit lökärit! En ikinä olisi uskonut hankkivani sitä vaatekappaletta, mut tässä sitä nyt ollaan. Minkäs teet.



Housut: Budjet Sport, 39,95€

Mitäs tykkäätte? ;)

♥:lla, Pauliinanne

P.S. Melkein unohtui:




Juu ehkä paras versio mitä YouTubest löyty näin nopeella katsauksella. Mutta tää joululaulu on mulle tärkee, koska siitä tulee mieleen yks mun kaveri, joka muutti vuos sitten ja oon nähny sitä vaan kerran sen jälkeen (se muutti Suomen toiselle puolelle). Että rakkaita terveisiä Jennalle vaan, jos nyt jotenkin oot onnistunu löytämään tän blogin! Muistan kun sä ja Annika lauloitte tän sillon kerran musan tunnilla ja kaikki jäi kuuntelee vaan teitä ja melkeen itkemään. Ihanaa joulunodotusta Jenna rakas!

7 kommenttia:

  1. Tos ekas kuvas noi sukat! AAAAWS! <3 Haluisin tollaset :3 Ja oot laiha o.o Kyl kelpaa pukeutuu

    VastaaPoista
  2. Älä vaa Emma :D

    Ja hei on toi huolestuttavaa, sillä tajusin just että.... SÄ PUKEUDUT VANHANAIKAISESTI! XD No ei kai, tuli vaa mielee ko kaikki opet pukeutuu nii vanhaaikasesti :D

    Mut oikeesti iha sikasiisti yhdistelmä tossa ekassa kuvassa! (;
    Ja sitte vähä ihanat noi lökärit ja toi musta paita! (::

    Vähä ois kiva jos ittelläi ois noi suuri vaatevarasto ko sulla ;)

    T.mää vaa XD

    VastaaPoista
  3. Voih sua Emma rakas ja Nuppu/Liinu/kukanytikinäoletkaan! Kiitos valtavasti! <3 Ootte niin ihania ja rakkaita kiitoskiitos <33 Ja Nuppu joo, sitä mäki tässä mietin...
    Neg mikä? :O

    VastaaPoista
  4. Uijui, söpöt housut! <3 Ite oon hurahtanut mekkoihin. Ne on nii ihania. Tuo villamekkokin on tosi söpö! Mite ihmeessä löydät ihania vaatteita? Mä oon niin kauheen valikoiva, etten osta suunnilleen mitään, jos ei oo tosi ihanaa... Ja silti mulla on aikas isot vaatevarastot! ;D

    VastaaPoista
  5. Aaaaw, IHANAA PAULI! 1. Sä olet ostanut verkkarit, oon ylpee susta :) 2. Hoho, muistan sen Tean lauseen "Onpas Pauliina tänään hienona!" :D Eivitsi repesin :D Ja hyyyyi sen turkis... :o 3. Ja ihanat asut sul kyl oli, mun pikku piparini <33

    XOXO, Elle <3

    VastaaPoista
  6. Kiituus teillekkin rakkaat! <3 Meda kyllä sä vielä oman tyylis löydät, usko pois. :)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥