torstai 22. joulukuuta 2011

Barbie Pähkinänsärkijä baletissa

Heii!

Mitäs kuuluu? Onko todistukset kädessä? Mulla on, ja sain taas huippuhyvän todistuksen, ainakin mun mielestä!

Käyttäytyminen: 9 (tippu numeron viime vuodesta)
Äikkä: 10
Ruotsi: 10
Enkku: 9 (tippu numeron viime vuodesta)
Matikka: 9
Biologia ja maantieto: 10
Fysiikka ja kemia: 10
Ussa: 10
Hissa: 10
Musa: 9
Kuvis: 10
Kässä: 10 (nousi numeron viime vuodesta)
Liikunta: 9

Todistuksen keskiarvo olis sitten... 9.6? Juu, olen hikke.

Tänään oltiin Ellun kanssa ensin tunnin lenkillä Santun kanssa, ja sitten syötiin ja katottiin leffa. Ette ikinä arvaa mikä leffa! Barbie Pähkinänsärkijä baletissa. :DD Mulle tuli vaan hirveää ikävä barbie -leffoja, ja tää on niin jouluinen. (me ollaan barbie -friikkejä Ellun kanssa, meillä on varmaan yli 70 barbieta ja kaikki leffat, paitsi ihan uusimmat)





Barbie -leffat on niin ihanan romanttisia ja vaaleanpunaisia. Minäkin haluan itselleni tuollaisen prinssin! Nämä leffat on kyllä ollut unohduksissa ja muutaman vuoden, mutta eilen muistin ne. Meidän piti koulussa tehdä kirjoitelma kuvasta, jonka opettaja antoi, ja minulle tule heti mieleen nuo ensimmäisen kuvan jääkeijukaiset. Ja tänään halusin nähdä tuon leffan. Tästä taitaakin alkaa Pauliinan Barbie -maraton. :D Harmi vain, että kaikki leffat on äidillä. No, mutta ei se mitään, voin hakea ne! Barbit on kyllä niin ihania!


Mitä? Minäkö liian vanha tykkäämään Barbeista? En ikinä!

♥:lla, barbi-Pauliinanne

3 kommenttia:

  1. Toi on ihana leffa ♥ Meen kattoo tota balettii tänään :) Ja VIELÄ kerran kiitos ihanasta lahjasta ♥♥

    VastaaPoista
  2. WAU! Super hyvä toikkari... mun keskiarvo 8,7.. :) Sain fysiikasta, käsitöistä ja kuviksesta kasin muista ysin... :)

    Oon itekki nähnyt ton elokuvan :) Oli se ihan hyvä <3

    VastaaPoista
  3. Kivah Elle. Jensku juu, kiitos. :)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥