sunnuntai 11. joulukuuta 2011

HUH

Huhhuh!

Vihdoin sain mun Google -tilin takas. Huh! Google sai päähänsä etten oo tarpeeks vanha omistamaan tätä tiliä, ja sitten piti tehdä yhtä ja toista että sain tän takas. Niin että anteeksipynnöt kaikille, jos säikäytin teidät kuoliaaksi. Tänään meen Ellen tanssiesitykseen, eli varsinainen postaus tulee vasta huomenna. Ja siis blogista ei lähteny tekstejä yms (kai) mutta mut poistettiin kaikkien lukemieni blogien lukijoista. Eli laittakaa vaan komentteihin, että muistan liittyy takas. Mutta oon niin onnellinen kun tää blogi ei kadonnu kokonaan. <33

♥:lla, Pauliinanne

P.S. Meille satoi lunta viimeviikolla!

//muoksmuoks. Blogger palautti mut takas lukijaks kaikkiin niihin blogeihin, joista se oli muyt poistanu. :)

3 kommenttia:

  1. Huh. Mä järkytyin kamalasti, kun blogger väitti, että tää blogi on poistettu. Kiitti muuten, kun vastasit mun edelliseen kommaan. Ehkä mä uskallankin pyytää äitiltä, että saisin tehä irl-blogin... :) Vähäsen kyllä pelottaa.

    VastaaPoista
  2. Liity mun kumpaankin blogiin takas

    VastaaPoista
  3. Nii ja kiva jos satoi lunta! Mä asun pohjosempana (no en sentää Lapissa...), joten tänne onkin ihan mukavasti ehtinyt jo lunta kertyä. :D Aamulla saapastelin saappaissa hangessa ja ihan kivasti sitä lunta sinne kengän sisällekin meni... :/

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥