maanantai 16. tammikuuta 2012

Riikinkukko löysi tiensä hameeseen

Iltaa!

Nyt tulee ihan pikapostaus, koska alkaa olla nukkumaanmenogleeaika. Mitäs on viikonloppuna puuhailtu? Mä olin shoppailemassa, ja kipeenä. Ostoksista tulee kuvia viikon mittaan, tässä ensimmäinen.




Hame: Seppälä (Paola Suhonen), 31,95€

Tuoli: Stefan Lindfors

Kyllä, näitte oikein. Pauliina omistaa Ivana Helsinki -hameen! Mä olen niiiin kauan himoinnut tota hametta, ja nyt vihdoin se on mun! Ja vielä -60% ! Voi tätä onnea!

Elle oli tänään meillä, ja me lakattiin kynsiä, yllätys yllätys. Noi punapallolliset kynnet on taiteiltu spagetilla tekokynsiin. :D Huomisen asuun ne sopii kuin... kuin... nyrkki silmään? Ei, eiei, kuin Paola Suhosen hame Pauliinan päälle!

♥:lla, Pauliinanne

2 kommenttia:

  1. Ai säkin katsot gleetä? Aina voi oppia uutta.. :Dd
    Ps. ihanat kynnet ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on mun lempisarja (lemmen viemän ohella). Ja kiitos, uudemmassa postauksessa niistä lisää kuvia, sekä teko-ohjeet. :)

      Poista

Kiva jos kommentoit! ♥