torstai 12. tammikuuta 2012

Pinkkiä ja rimpsuja

Heips!

Taas on postailu vähän jäänyt... Liikaa kiireitä. Mutta mitäs teille murut kuuluu? Tänään oli muuten testissä se uusi pinkkivalkoinen mekko. Ja se on ihana! Jos helma olisi vielä vähän leveämpi, se olisi täydellinen.



Mekko: Vero Moda

Muut: Lainattu äidiltä

Mekon väri taitaa näyttää kuvissa vähän vaaleammalta kuin mitä se oikeasti on. Mutta, asun viimeistelin pinkillä jättirusetilla sekä pinkillä poskipunalla ja huulikiillolla. Ja TAAS opet tykkäs ja ihasteli  kun jaksan aina laittautua... Pojat taas ei voi ymmärtää mitä järkee on meikata kouluun. Huoooh, missä niiden aivot on? Ja huomaatteko muuten, miten hiusten pituus on lyhentynyt aika radikaalisti? Kymmenisen senttiä lähti, vähän reilu. Nyt latvat on tasattu ja ne voi taas kasvaa rauhassa. Nomutta, mun pitää mennä tekee läksyjä ja lukee maantiedon kokeisiin. Afrikassa on 54 valtiota... Vai oliko se 53?

♥:lla, Pauliinanne

11 kommenttia:

  1. haha mäkää en ymmärrä tota poikie vouhotusta meikkamiisesta :D:D mä ainaki ite meikkaan ja tuun meikkaa, vaikka kuka sanois mitä :) ja btw ihana toi mekko !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä sofia! Ja kiitti. :)

      Poista
    2. en saa edes kokeilla, koulu kieltää meikin käytön kokonaisuudessaan :/

      Poista
    3. Mitäh?! Ompas jännä koulu! Ja muuten, mitä sun blogille tapahtu? Luulin et se oli poistettu!

      Poista
    4. Joo ei, mutta Hellä Halaus on poistettu. Ja se ei oo mun blogi :)'
      Siis minä, Marie, ja Hellä Halaus - Marie ollaan KAKSI ERI IHMISTÄ JOILLA ON SAMAT KÄYTTÄJÄNIMET.
      xD

      Poista
  2. Ihana asu! <3 I love it. Mä en saa meikata ennen yläastetta, joten odottelenkin seiskalle pääsyä suurella innolla x) Jotkut meiän luokan tytöt on meikannu joskus, mutta ei ne pojat siitä mitään meteliä nosta. Munki pitää maantietoa... Mutta me ollaan Aasiassa menossa. Kiinassa ja Intiassa on yli miljardi asukasta ja päläpäläpälä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai te ootte jo siellä :D Onks teilki Pisara? Ja kiitti Meda. =) Mäki haluisin joskus nähä sun irl vaatteita. Jos teet joskus toisen blogin nii linkkaa heti mulle. ;)

      Poista
  3. Juu... Tässä kerätään koko ajan rohkeutta kysyä äitiltä. Kerron kyllä sitte sulle! <3

    VastaaPoista
  4. Ihana mekko tosiaan. (:
    Mä yritän aina jaksaa laittaa jotaki väriä naamaa, eikä meijä luokkalaiset enää hirveesti huutele mitää.. :Dd

    PS: Jollet älynny kuka oon, niin Juulia. ♥

    VastaaPoista
  5. Voivoi... En saa tehä irl-blogia, ennen kuin oon 18. Sinne on ikuisuus! :(

    VastaaPoista
  6. kaikki on jo tottunu siihe et oon millane oon , nii kukaa ei jaksa enää sanoo vaik mul oiski jotku sotamaalaukset naamas :D:D haha mun mutsikaa ei sano enää mitää

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥