tiistai 17. tammikuuta 2012

Polka dots

Heiheii!

Aah, ihana rauha, kun sisko on treeneissä ja iskä sen kuskina. Nää tiistai-illat on niitä mun harvoja yksinolohetkiä, kun sisko ja sen kaverilauma ei ole täällä nurkissa pyörimässä. :D Mä tulin myös just treeneistä, ja oon aika puhki. Vähän kun oon  vielä kipeenä, niin treenit otti koville. Muttamutta, enemmittä höpinöittä päivän asu.




Paita: H&M (uusi 14,95€)

Hame: tädin tekemä

Sukat: Seppälä

Huoooh, taas piti ottaa kuvat peilin kautta. Se on niin ärsyttävää, ja oon niin kateellinen niille muotibloggareille, joilla on omat kuvaajat. Mulle kuvaaja on nykyään harvinaista herkkua, kun siskokaan ei jaksa enää kuvata mua. Eilen pakotin iskän ottamaan kuvat, ja ihan ok ne muutamat onnistu, mutta loppujen lopuks niissä kuvissa oli pääosassa se Stefan Lindfors -mikälietuoli enkä minä ja mun Ivana Helsinki hame. 

Nyt vielä ne lupaamani kynsikuvat:



Noi kynnet on tehty niinkin yksinkertaisesti, kuin kiinnittämällä ensin Seppälän (hapis)tekokynnet kynsiin (liima on surkeeta, ei pysyny edes yhtä päivää), sitten suojaava/vahvistava aluslakka ja sitten pari kerrosta valkoista lakkaa. Sitten otat spagetin, dippaat sen punaiseen kynsilakkaan ja varovasti painelet palloja sun kynsiin. (Huom. varo ettei spagetin päässä oli liikaa lakkaa, tai se leviää/ei kuivu koskaan.) Joo ja spagetilla saa tosi sopivan kokoisia palloja kynsiin, kun esim. topsipuikolla tulee liian isoja palloja ja hammastikulla liian pieniä. Ja toi on aika sotkevaa puuhaa, meilläkin oli koko keittiö loppujen lopuksi kynsilakassa. :D

♥:lla, Pauliinanne

1 kommentti:

Kiva jos kommentoit! ♥