torstai 22. syyskuuta 2011

Kumisaappaissa

Iltapäiviä!

Tänään onkin ollut sadepäivä. Ja totuushan on että Suomen syksy + ikuinen sade = kumisaappaat. Ja mikseivät kumisaappaatkin voisi olla tyylikkäät? Minun mielestä kumisaappaatkin voivat olla osa asukokonaisuutta.




Viitta: KappAhl

Paita: KappAhl

Hame: Zara

Kumpparit: Etola

Polvisukat: H&M

Legginsit: Seppälä

Ja zoomataan koruihin, joita tänään oli aikamoinen kasa:




Punaiset helmikorut: Prisma

Värikäs lasihelmikoru: Matkamuistokoju Roomassa

Kello: Joku kultasepänliike... Kultajousi?

Nominationit: Stockmann

Pauliina -koru: jostain markkinoilta

Sormukset: Ruotsin laivalta


Kuka näyttää ihan vampyyrilta?


Punainen helmikoru: Prisma

Puuhelmikoru: Tuliainen (Italiasta?)

Lasihelmikoru: itse tehty, helmet Sinellistä

♥:lla, Pauliinanne

5 kommenttia:

  1. Voi miten suloinen asu! (: Kumpparit todellakin ovat todella hyvät kengät, joten miksi jättää ne asuistakin ulkopuolelle? (: Kuivilla jaloilla on kuitenkin kivempi tallustella. (;

    VastaaPoista
  2. Öäöäöäöäöä.... Mä en kehtaa käyttää mun kummpareita ku ne on vaaleenpunaset jois on valkosii pilkkui XD Mut hei oot ihana! <33 Ja sul on nii ihania vaatteita aina. Must tuntuu et käytän vaa kahtii farkkui (tummat ja vaaleet) + toppi/t-paita ja joku huppari... Mut nättei sul o!

    VastaaPoista
  3. Marie: Kiituus. :') Kumpparit rulez!

    Jenna: Anna sun kumpparit mulle! :D ;) Olis just mun tyyliä. Ja kiitos. Muoti, pukeutuminen ja vaatteilla leikittely on tavallaan mun harrastuksia. :)

    VastaaPoista
  4. Aivan, Italiasta :)

    Ja mun makuun tossa oli ripaus liikaa koruja (älä nyt ota henkilökohtaisesti, annan vain rakentavaa kritiikkiä jonka voit jättää huomiotta, koska ****** ********** olet parempi pukeutuja kuin minä (toivottavasti turhat ja randomit tähdet eivät häiritse xDDDDDDDDDDDDDDD)), minä käyn periaatteella Less Is More... itse asiassa ilahduin kovasti kun muotitoimittajat hokivat lehdissä samaa asiaa. Muuten kiva asu, Äiti aina on silleen "haluatko lainata mun kumppareita" koska sen mielestä mun kumpparit on rumat. Musta ne on kauniit. Äiti kerran jopa pisti mulle jalkaan ne omat kumpparinsa joissa oli jopa kätevästi reikä.... toivottavasti jaksoit lukea, ja sori höpötyksestä, tänään on ollut paha päivä. Pakko päästä puhumaan.

    VastaaPoista
  5. Neg, hihhih, liikaa siinä olikin, ja aivan tarkoituksella. ;)

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥