tiistai 27. syyskuuta 2011

Apina lähtee shoppailemaan

Tervehdys!

Huoh, koko koulupäivä oli yhtä sähläystä ja riehumista, olen ihan poikki ja päätä särkee. Ja vielä pitäisi lähteä treeneihin! Mutta sellaisia ne päivät on, kun on sijainen. Ainahan sijaista kuuluu kiusata ja rääkätä, hyppiä seinillä ja riehua, se nyt vaan on tosiasia. Ja jokainen enkuntunti on myös samanlainen, enkunopea rääkätään ihan yhtä lailla. Ja me kuulemma olemme vielä "koulun malliluokka". Joskus tuntuu, että olemme ihan tavallinen apinalauma.




Viitta: KappAhl

Farkut: KappAhl

Mekko: H&M

(kuraiset) Saappaat: DinSko

Kello: synttärilahja

Helminauha: Stockmann

Ahh, ärsyttää, kun mulla ei ole mitään vaatteita! Onneksi tähän tulee pian muutos: olen menossa viikonloppuna shoppailemaan! Olen jo hieman selannut vaatekauppojen (H&M:n) nettisivuja. (Siellä on sellainen kiva mallinukke, jolle voi sovittaa vaatteita!) 70 -lukua on paaaljon näkyvissä... ♥ Kertokaahan omat mielipiteenne syksyn muodista ja must -ostoksista, että osaan sitten valita oikeat vaatteet ostoskoriin. ;)

♥:lla, Pauliinanne

1 kommentti:

  1. Ei mitään vaatteita vai? :D Sullahan on tosi paljon vaatteita :) Ja pääsetkösä sinne Foorumiin sunnuntina mun kans?

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥