maanantai 6. helmikuuta 2012

Värisirkusta

Heipsun!

Mitä kuuluu? Mulle kuuluu hyvää, hengissä olen, vaikken ole piiitkään aikaan postaillu. Mutta, tänään vietin taas maanantai-iltapäivää Ellen kanssa. Sinisissä housuissa.





Housut: Pieces (39,95€)

Paita: Aleksi13

Helminauha: Glitter

Rannekoru: Rooma

Tossa asussa olo oli kyllä ihan sirkusmainen, en tiedä miks. Joo eli oltiin eilen shoppailemassa, ja iskä on parasta shoppailuseuraa, aivan ylivoimaisesti. :D Sen saa ostamaan vaikka mitä juttuja! Kannattaa kokeilla.

Ääh, mua raivostuttaa kun mun kynnet ei kasva! Oon jyrsi... siis leikannu ne minimaaliseks noi kaks viikkoo sitte, ja vieläkin ne on saman näköset. Plus kynsinauhat on taas noussu liikaa. No, toisaalta, en oo kyllä hoitanukkaan niitä hirveesti. Ja se on yksinomaan Santun syytä! Se söi mun kynsinauhaöljyn! Ja käsien rasvauskin on vähän jäänyt... Mutta Lushin käsirasva on aivan mahtavaa! Se saa kuivat kädet parannettua! Maailman ihanin joululahja, kiitos Riina.  Ja onks vinkkejä hyvään kynsinauhaöljyyn? Mulla oli sellanen O.P.I.n öljy, mutta ne maksaa niin paljon... thebodyshopissa saatto olla joku öljy, jos oikein muistan. Tiiättekö onks se hyvälaatusta? Vai kannattaako ennemmin sijottaa sellaseen kalliiseen? Auttakaa mua, mun kynnet ja kynsinauhat on ihan kipeet!

♥:lla, Pauliinanne

3 kommenttia:

Kiva jos kommentoit! ♥