lauantai 18. helmikuuta 2012

Remonttireiska pinkissä samettipuvussa

Moikkamoi!

Mites on lauantai sujunut? Täällä se sujui remontin merkeissä. Me nimittäin tapetoitiin mun huoneen seinä! Siinä oli kova urakka, ja kädet oli tämän tästä ihan liisterissä. Mutt tältä se näyttää valmiina:



♥_♥ Love... ♥


Joo ja sitte päivän remonttiasu näytti tältä. Sekä paita että shortsit lainattu iskältä. :DD Nam, viehättävä minä eikö?


Ja sitte tää hiuspinniviritys. Housut kun ei millään pysyneet päällä, niin sitten vaan hiuspinnit apuun.


Loppupäivän mä sitten hengailin tässä aivan ihanassa Inter Sportin samettisessa oloasussa. Love!

Eli siinä meidän perheen ihan perus lauantaipäivä. Ja nyt ei kun kattomaan Putousta! Ketä sketsihahmoa te kannatatte? Entä kenen toivotte putoavan?

♥:lla, Pauliinanne

5 kommenttia:

  1. En tiiä, huomasitko, mutta laitoin edelliseen postaukseen kommaa... Käyppäs kattomassa tää blogi (se on siis mun). ;)

    http://millanleivokset.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, huomasin, mut en ehtiny viel käydä vilkasee. Voisin nyt käydä tsekkaa sen! ;)

      Poista
  2. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana tapetti!
    Nähdään huomenna muru!

    VastaaPoista
  3. Hei liityin sun lukijaks kiva blogi! Liity mun kans :--)

    http://avoir-du-chic.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥