tiistai 14. helmikuuta 2012

Vitivalkoisissa

Moikkis!

Mitä kuuluu rakkaat? Mä oon ollut taas tosi kiireinen, ja niin tulen myös olemaan loppuviikon. Eilen sain koulussa jonkun pahoinvointikohtauksen niin että oli pakko lähtee kotiin, mutta muutaman tunnin lepäämisen jälkeen olin taas ihan OK. En yhtään tiiä mistä se voi johtua, ehkä stressistä. Onneksi pian on hiihtoloma, saa vähän rentoutua. Ja mä olen vielä niin onnekas, että lähden Roomaan! Ah siitä tulee ihanaa! Nomutta, katsotaas nyt vaikka tämän päivän asukuvasaldoa.





Eli siis tänään kuvat epäonnistu totaallisesti: järkkärin itselaukaisin ei osannut tarkentaa, sitten siitä loppui akku, sitten palkkasin pikkusiskon ottamaan kuvia digikameralla, ja vielä viis minuuttia ennen treeneihin lähtöä rupesin vekslaamaan digikameran itselaukaisimen kanssa. Että kuvat nyt on mitä on.

Hame: Zara

Paita: H&M

Vö: äidin vanha

Kaulakoru: Accessorize


Ja tossa vielä yksi niistä epätarkoista itselaukaisimen kuvista. Rajaus on kuitenkin aika onistunut, vaatteet ja sänky mätsää hyvin, eikös? :D

Joo, ja hiukset näyttää noissa alimmissa kuvissa aika kiharaisilta, mutta siis viimeyönä pistin koko pehkon leteille, ja aamulla tulos ei sitten ollutkaan niin miellyttävä, joten löysälle palmikolle vaan niskaan.

Sitten voisin sanoa pari sanaa mun synttäreistä. Eli juhlia vietettiin lauantaina, ja paikalle pääsi kuudesta kutsutusta lopulta vain kolme. Mutta ei se mitään, meno vaan paranee aina pienemmällä porukalla, vai mitä? No, ohjelmassa oli ensin syömingit ja sitten leffan katselua. Leffaksi valikoitui Morsiusneidot, joka ei sitten kuitenkaan ihan täyttänyt odotuksia, ainakaanmun mielestä. Kun sitä oli niin hirveesti kehuttukin. Ja lahjaksi sain hajuveden (♥), Schleich -keräilykeijuja, jotka olikin mun toivomuslistalla, ja sitten vielä kaksi kynsilakkaa, kirkkaanvihreä ja liila glitter-graffitilakka. Äiti antoi kosmetologilipun ja herätyskellon. :D Ja iskä yllätti ihan totaallisesti: se anto LÄPPÄRIN!!! <333 Namnamnam ihana!<3 Ja sitten vielä lauantain synttäriasu:




Mekko: Vero Moda

Rusetti: Heidiltä pöllitty >:D

Aaah, mun lempimekko! <3

♥:lla, Pauliinanne

P.S. Hyvää ystävänpäivää! ♥

6 kommenttia:

Kiva jos kommentoit! ♥