tiistai 19. heinäkuuta 2011

Tavaraa tulee ja menee...

Heipsan!

En oo oikeen kiireen takii ehtiny viimepäivinä postailee, sorryy. :( Muttamutta, sunnuntai meni shopatessa alennusmyynneissä, mutta lopulta mukaan tarttui vain pöllökoru Glitteristä, onneks ei hirveesti enempää roinaa.


Eilen meille tuli vieraita, mun kummit. Aamupäivällä käytiin äidin ja Ellun kanssa Hakaniemessä torilla ja kauppahallissa. Se on kyllä ihana paikka! Teidän on IHAN pakko mennä sinne! Vaikka se kuulostaa tylsältä paikalta, sitä se ei todellakaan ole.




Hihi äiskän lempilehdellä on oma talo!
















Hyiii. Tonki takii lopetan kalan syönnin. :(


Huomenna on sitte suuri kirppispäivä, minä tavarahamsteri yritän viimein päästä eroon turhista leluista. Mennään myymään turhia leluja ja pelejä leikkipuiston kirppikselle. Tervetuloo vaa kaikki ostaa meijän romuja! :D


Vähä ois myytävää... Tossa Ellu ihmettelee jtn kirjaa.


Ostakaa ostakaa ihana barbi!

♥:lla, Pauliinanne

3 kommenttia:

  1. Mä en voinu lopettaa tuijottamasta sitä teidän olkkaria. Vähän mulla on ikävä, rakas!! <3 NÄHÄÄN ENS VIIKON TIISTAINA, ENÄÄ VIIKKO ODOTTELUA!!!!!!!!
    ps. Mä oon sulle kade *punastuu*, koska sulla on julkinen blogi :) Musta on tyhmää laittaa päivän asua kun blogia saa lukee vaan n. 10 ihmistä :/

    VastaaPoista
  2. Kommaan nyt tällä, kun en jaksa vaihtaa Juulialle.
    Musta kauppahallit on niin ihania! Täällä meillä päin on yks, joka on aivan ihuna<3 Siellä on semmoinen suklaapuoti, kauppa, jossa myydään kaikki Disney figuureita ja kaikkee ihanaa! Toritkin on tosi mahtavia paikkoja. Toi mustikka kuva sai veden kielelle. Pitäis käydä keräämäs mustikoita...

    VastaaPoista
  3. Neg, aivannnnn!! <33

    Love/Juulia, on ne joo, ja munki tekee jo hirveesti mieli mustikoita!! <33

    VastaaPoista

Kiva jos kommentoit! ♥